torsdag 10. april 2014

Resteteppe med stjerner....

Da er toppen ferdig, og jeg ble VELDIG fornøyd.
Har utfordret meg selv litt med dette prosjektet.
Ikke alt er like enkelt når man skal sette sammen stoffer.


Klarte ikke vente med å sy sammen alle blokkene,
så de siste sirklene ble sydd fast etter at toppen var ferdig.


Nå er det snart påske, og jeg er allerede i full gang med et nytt prosjekt.
Blir de samme malene, men denne gangen i BLÅTT.
Ikke overrasket sier de som kjenner meg :)


 Jobben med å gjøre klar malene med stoff er gjort,
og alt er pent stablet i en eske.
Viktig å ikke dra med for mye til fjells!!


For meg er dette som en god bok.
Kan ikke dra på hytta uten HÅNDARBEID!!!


Ha en fin Torsdag :)

1 kommentar:

  1. En fantastiskt fin topp som Du nu sytt ihop.
    Jag tycker att det var tufft med stjärnorna i cirklarna!

    Dollandesign

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails