torsdag 13. mars 2014

Det er Vår i lufta....

Her lar snøen vente på seg, og den trenger heller ikke komme nå.
Ute spretter hekken og kattlabbene trives i det milde været.

På syfronten går det sakte men sikkert fremover.
Holder på med flere ting for øyeblikket.

Dresden Plate blokkene mine er endelig sydd sammen,
og nå er det bare quiltingen som gjenstår.


Ellers prøver jeg å minske stofflageret mitt litt,
Dette er et trivelig håndarbeid, mikse sammen stjerner med forskjellige stoffer.
 Litt vanskelig å gå ut av komfortsonen å mikse stoffer som jeg ikke synes går sammen,
men hører det er en utfordring !!!


Ha en fin torsdag videre.


2 kommentarer:

  1. DP - teppet ser flott ut, blått er flott!
    En gang i blant er det morsomt å prøve seg utfordringer med andre stoff og farger enn vanlig, og jeg synes du kommer meget bra ut av det dine blokker! Så hva blir det til slutt!

    SvarSlett
  2. VÅR i lufta, det var før det!!
    Teppet ditt blir nydelig;) og blokkene under også;)
    Jeg skriver og syr bitte litt i dag.

    Kos deg med snømåking;)

    Klem

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails