lørdag 11. januar 2014

Januar og Vinter...

Da er vi kommet noen dager inn i det nye året.
Her har vi nesten hatt vårfornemmelser i en god stund.
Bak huset plukket jeg inn kattlabber på nyttårsaften og det er ikke vanlig kost.

Men nå har vi fått snø og gradestokken viste -15 i dag tidlig.

På syfronten skjer det litt av hvert.
Her syr jeg noen nye blokker med søm over papp.
Artig det her å kombinere stoffer og fra restekassen er viktig å presisere.

Har nå funnet stoffet jeg skal bruke som bordstoff på mine Dresden Plate blokker.
Det får jeg vise senere.

Ha en flott lørdagskveld videre.


3 kommentarer:

  1. Nydelige blokker, og søte gåsunger! Ja, det var jammen tidlig på året, å finne gåsunger! De satt kanskje pris på å komme inn i varmen.. :)
    Ha en fin søndag! :)

    SvarSlett
  2. Lekkert Berit.
    Flinke du;)

    Takk for hjelpen;)

    SvarSlett
  3. Härliga runda, fyrkantiga stjärnblock som Du sytt, tycker jag.

    Dollandesign

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails