tirsdag 27. mars 2012

BERRIES AND BLUEBBIRDS....


Jeg har sydd et teppe av Gail Pan som vi på Quiltegården Heimdal skal ha som BOM.
Mønsteret heter Berries and Bluebirds.
Jeg har valgt andre farger enn det opprinnelige teppet er sydd i.


De som kjenner meg ble vel ikke overasket over at dette var i blåtoner. 

Hadde litt press på meg ettersom teppe måtte være
ferdig til Årsmøte i Bergen, men med iherdig sying ofte til langt
på natt så ble det ferdig ......på 1mnd.

Så litt snikreklame.....
Nå til helgen blir det stor kurshelg på Quiltegården.
Da kommer Gail Pan og Helen Stubbings.
Det hele starter med foredrag og Show & Tell
på fredag kl 19.00  i Sanitetens hus på Heimdal.

Må vel si det blir flott å få møte disse to Australske damene.
Jeg gleder meg i allefall.

6 kommentarer:

  1. Du verden som du har sydd :O)
    Det ble utrolig flott, nydelige blåfarger.
    Lykke til med kurshelg.

    Ha en fin dag.
    Linda

    SvarSlett
  2. Så flink du er;)
    Nydelige stoffer, jeg brukte dem i teppet til lille R.

    Fortsatt fin uke
    Klem fra Ann-M.

    SvarSlett
  3. Oj, helt utrolig flott ! Nydelige blåfarger :-) Du er veldig dyktig og så rask du er; det ene teppet etter det andre . Flott pute du har laget også !Spennende med kurshelg :-) Ha ei fin uke !

    SvarSlett
  4. Waw, nydelig teppe. Også på bare en mnd da:-) ha en fortsatt fin uke.

    SvarSlett
  5. Gled deg. Har akkurat kommet hjem fra to flotte dager med Gail og Helen i Tønsberg.

    SvarSlett
  6. Nydelig teppe Berit.
    Gleder meg til vinteren, da skal jeg være i Australia i 7 uker og som under tidligere besøk skal jeg kose meg med alt det flotte som finnes om hobbyen vår der.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails