mandag 12. januar 2015

Nytt År og Nye Muligheter.....

Nå måtte jeg ta meg selv i nakken for å begynne å blogge litt igjen.
Men det er nytt år og dermed masse muligheter til å komme igang igjen.

Kalenderen viser 12.januar og vi slapp heldigvis Nina´s vrede.
Det er mandag og ny uke.


Jeg har funnet fram noen bestemorsruter som har ligget så altfor lenge,
men nå er jeg snart i mål med et lite teppe. Puh godt er det.

Ellers så fikk jeg meg takke av min mor til jul,
den sto øverst på ønskelista i år.


Har nå testet glutenfrie sveler på den, og de ble godt mottatt.


Nydelig med rømme og nyrørt jordbærsyltetøy på :)


1 kommentar:

  1. Der var det nytt blogginnlegg ;) ;) Begynt på?
    Fine ruter og så kjekt med takke. Her går det meste i stekepanna eller stekebrettet på bålpannen.

    Fin vindfull januar videre ;)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails