tirsdag 5. april 2011

Jeg har fått en Award.
Den fikk jeg fra Astrids quilt Tusen takk skal du ha.



Tenke seg til at jeg var en av de 5 bloggene hun valgte.

Jeg skal gi denne Awarden videre til 5 blogger som har
færre enn 100 følgere, i tillegg skal jeg skrive 8 ting om meg selv.

1. Jeg bor i Trondheim
2. Jeg er gift, 47 år og er tvillingmamma til 2 jenter.
3. Jeg er for øyeblikket ei god gammeldags husmor. Skal si jeg har nok å gjøre!!!!
4. Av håndarbeid liker jeg å sy, stitche, quilte ja alt egentlig og så blir det litt strikking og hekling også.
5. Kan ikke sitte stille uten håndarbeid i hendene.
6. Er med i forskjellige lag, Saksequilten, Vikhammer Quiltelag og
jeg er foreldrekontakt i LMF (landsforeningen mot fordøyelsessykdommer).
Det er viktig å engasjere seg når man har syke barn.
6. Av årstidene liker jeg nok sommeren best.
7. Ser på meg selv som en god venn, er veldig sosial men trives også veldig godt i mitt eget selskap.
8. Gleder meg til å ordne i hagen, elsker blomster.



Jeg velger å gi denne Awarden videre til




( ble en glipp der, hun har flere enn 100 følgere......
men en flott og inspirerende blogg)



Ønsker dere alle en flott dag videre.

Berit




1 kommentar:

  1. Hei og tusen hjertelig takk for award! Det setter jeg kjempestor pris på :)
    Velger å bare si tusen takk i denne omgang, og ikke gi videre - siden jeg nå egentlig var litt utenom reglene ;)

    Ha ei flott helg og god påske! :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails