mandag 14. mars 2011

SYHELG.....


Da er en helg igjen over.
Å for ei fin helg jeg har hatt!!!
Denne helgen har jeg tilbragt sammen med hyggelige damer fra
Vikhammer Quiltelag. Vi var så heldige å få være på Quiltegården hos Siw.
Skravla og symaskina gikk i 2 dager til ende.

Jeg fikk sydd denne løperen.
Den ble en forsinket gave til mamman min.




Jeg fikk også sydd flere av de små Dresden Plate blokkene.
Kommer med oppdatering der etter hvert.

Nå venter solveggen og en kopp kaffe.

Ha en flott mandag.

Berit

5 kommentarer:

  1. Jeg er sikker på at mamman din ble glad for den løperen, den ble kjempefin.
    Ellers håper jeg du hadde en fin dag i sola, vi har virkelig hatt en fin dag i Trøndelag i dag.
    Ha en fortsatt fin uke :-))

    SvarSlett
  2. Denne løperen likte jeg virkelig! Fine farger! Hadde passet ypperlig her hos meg ;)
    Ha en fin uke :)

    SvarSlett
  3. Heldige mamman din.
    Så fint at helgen var vellykket.
    Jeg fikk tid til å pleie kjærligheten og en flott fjelltur. Topp skiføre;)
    Klem:)

    SvarSlett
  4. Nydelige farger på løperen din. Lys og fin ble den. Hun setter nok pris på den. Ha en god nesten-helg:-)

    SvarSlett
  5. Nydelige farger du har brukt på løperen din! Utrolig hvor flott en så enkelt oppbygd løper kan bli :o)
    Ønsker deg en flott og kreativ uke,
    Laila

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails