mandag 15. februar 2010

SENGETEPPER DEL 3:

Da er all skjæring ferdig og blokkene er ferdig
sydd sammen. Det ble litt av en bunke.
Hele 160 blokker for å være nøyaktig.
Da starter jobben med å sette
disse sammen til 2 tepper. Gleder meg faktisk
til den jobben da.

Har også kommet godt i gang med de applikerte
blokkene som skal i teppet.
Som dere ser er det 2 med litt rosa og 2 som
kun er blå. Hvorfor skal dere få se litt senere.


Da får jeg komme i gang med mitt lille puslespill.
Lover å komme tilbake om ikke så alt for lenge
med ny oppdatering.......

Ha ei flott uke alle sammen!!!

4 kommentarer:

  1. Så vackert detta kommer att bli! Väntar med spänning på att få se det färdiga resultatet.
    Ha en bra dag!

    SvarSlett
  2. Heisann.

    Du er flittig :O)
    Kommer til å bli et, eller to nydelige tepper.
    Gleder meg til fortsettelsen..

    Ha en fin ukestart..

    Klem Linda..

    SvarSlett
  3. Så flink du har vært. Jeg følger spent med videre i prosessen.

    SvarSlett
  4. Her har du litt av en jobb foran deg. Ser veldig fint ut!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails